Opis
![](https://soltronic.pl/wp-content/uploads/2023/12/KT-LFP12300MG-bez-tla-1.png)
Akumulator LiFePO4 12V (12,8V) 300Ah Kon-TEC Maty grzewcze
Innowacyjne baterie Kon-TEC MG to rewolucja w świecie zasilania. W ich wnętrzu znajdziesz specjalne maty grzewcze, które skutecznie podgrzewają ogniwa do dodatniej temperatury, umożliwiając ładowanie nawet przy niskich temperaturach. Oferują pełne 100% prądu niezależnie od stopnia rozładowania, co stanowi znaczną przewagę w porównaniu do tradycyjnych akumulatorów kwasowo-ołowiowych, które osiągają jedynie do 60% deklarowanej pojemności. Wybierz baterie Kon-TEC MG dla efektywnego i niezawodnego zasilania w każdych warunkach.
![](https://soltronic.pl/wp-content/uploads/2023/10/bialy-samochod-kempingowy-ze-slowem-rv-z-przodu-zaparkowany-na-drodze-1024x683.webp)
Cechy
- 1500 cykli przy 100% DoD (pełne naładowanie i rozładowanie), do 1500 lub więcej cykli, przy 60% DoD. Dla porównania, akumulator kwasowo-ołowiowy wytrzymuje zazwyczaj tylko ok. 200-300 cykli.
- Wysoka efektywność energetyczna jest zapewniona przez bardzo wysoką sprawność (ok. 98%).
- Akumulator LiFePO₄ wykazuje 2x mniejszy koszt oddanej energii, w porównaniu do akumulatorów GEL.
- Akumulator LiFePO4 można stosować w bardzo szerokim zakresie temperatur od -20 do 60 stopni Celsjusza.
- Komunikacja bezprzewodowa zintegrowana z systemem BMS. Zapewnia ona komunikację pomiędzy akumulatorem, a urządzeniem mobilnym i pozwala na odczyt parametrów akumulatora w czasie rzeczywistym.
![](https://soltronic.pl/wp-content/uploads/2023/10/AdobeStock_451143778-1024x683.webp)
Zastosowanie
- Zamiennik akumulatorów sla (kwasowych i żelowych)
- Przyczepy kempingowe i samochody kempingowe
- Specjalistyczne pojazdy elektryczne
- Jachty, katamarany, łodzie mieszkalne
- Wózki inwalidzkie i pojazdy dla Niepełnosprawnych
- Hybrydowe systemy fotowoltaiczne
Akumulator LiFePO4 12V (12,8V) 300Ah Kon-TEC Maty grzewcze
DANE TECHNICZNE | |
---|---|
Napięcie nominalne: | 12,8V |
Napięcie średnie: | 13.2V±0.1V (C/20) |
Pojemność nominalna | 300Ah |
Energia | 3840Wh |
ŁADOWANIE I ROZŁADOWANIE | |
Zalecany zakres napięcia ładowania | 14.6±0.2V |
Maksymalny prąd ładowania | 200A |
Zalecany prąd ładowania | < 150 A |
Odcięcie napięcia ładowania przez BMS | 15V (3,75V per cell) |
Napięcie balansowania | 14,4V (3,6V per cell) |
Metoda ładowania | CC/CV |
Czas ładowania | 10A – 30h / 20A – 15h |
Maksymalny ciągły prąd rozładowania | 200A |
Maksymalny chwilowy prąd obciążenia | 450A(5s) |
Odcięcie prądu rozładowania przez BMS | - |
Zalecanie odłączenie przy niskim napięciu | 9.2 11.2V |
Minimalne napięcie odcięcia przez BMS | 10V |
Napięcie wzbudzenia | 11V |
Ochrona przed zwarciem | 400µs |
WARUNKI PRACY | |
Temperatura pracy | -20°C 60°C |
Temperatura ładowania | 0°C 45°C |
Temperatura przechowywania | -20°C 60°C |
Temperatura wzbudzenia | 50°C |
Temperatura odcięcia: | +65°C |
INNE | |
Żywotność | 100% DoD (2500 cykli) |
Waga | 39,4 kg |
Wymiary (bez terminali)<0C: | 525x267x204mm |
Wysokość terminali | ~25mm |
Typ terminali | M8 |
Ilość ogniw | 4 |
Sprawność | 98% |
Samorozładowanie | <4% miesięcznie |
KOMUNIKACJA | |
Komunikacja bezprzewodowa | Tak |
Zasięg: | 10m |
System operacyjny | Android, iOS |
Opinie
Na razie nie ma opinii o produkcie.